Algemeen

Bij TrendStars kunt u op verschillende manieren uw verzending betalen. In de regel wordt de bestelling verzonden onder iDEAL betaling of éénmalige machtiging. Vooruitbetalen van een bestelling is ook mogelijk; wij versturen de producten dan zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

De verzendkosten voor een verzending binnen Nederland zijn altijd €2,95 per bestelling. Bestellingen die in een ander land dan Nederland bezorgd moeten worden hebben hogere verzendkosten. Vraag voor een verzending buiten Nederland daarom eerst de verzendkosten op, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Voordelen
– iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

– iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
– iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
– Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
– Controle en overzicht op de betaling
iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank.Hoe werkt iDEAL?
U plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en TrendStars wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Kosten bij annulering
Bij annulering van een onlinebetaling worden alle door TrendStars gemaakte kosten in rekening gebracht bij de besteller. Het betreft hier de kosten voor de betaaltransactie en de terugstorting, welke door de banken en serviceprovider in rekening worden gebracht aan TrendStars.

Voor Rabobank klanten
Belangrijk voor klanten van de Rabobank: tijdens het betaalproces worden verschillende vensters geopend. Laat deze open staan totdat u bevestiging heeft van succesvolle betaling. Het vroegtijdig wegklikken van vensters kan tot gevolg hebben dat uw bestelling niet kan worden verwerkt.

Voor Postbank klanten
Door updateproblemen tussen de Postbank en de overige banken, kunnen de transacties van Postbank klanten niet altijd real-time worden verwerkt. Dit betekent dat de betaling niet tot stand komt en de bestelling niet kan worden uitgeleverd. U kunt het beste even wachten en het dan opnieuw proberen of op een andere wijze betalen.

Eénmalige machtiging

Als u kiest om uw bestelling te betalen via een éénmalige machtiging dan machtigt u TrendStars éénmalig het totaal bedrag van uw rekening af te schrijven. Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk de door u bestelde producten.

Voorwaarden éénmalige incasso:

Bent u klant bij TrendStars dan mag het bedrag van uw bestelling niet hoger zijn dan 100 euro indien u kiest voor deze betalingsmogelijkheid. Is het bedrag wel hoger? Kies dan voor een andere betalingsmogelijkheid of splitsing van uw bestelling. Vanwege het verkrijgen van een betalingsconfirmatie is de levertijd iets langer als bij andere betalingsmogelijkheden. Houd rekening met 6 dagen levertijd.

Om veiligheidsredenen zal uw IP-adres worden opgeslagen en worden weergegeven op de rekening. Bij misbruik van machtigingen doen wij altijd aangifte bij politie! De mogelijkheid om te betalen middels éénmalige machtiging geldt alleen voor mensen die woonachtig zijn in Nederland en die in het bezit zijn van een Nederlands (post)bankrekeningnummer. Zorg ervoor dat er geïncasseerd kan worden! D.m.v. genoeg saldo en geen incasso blokkades. Indien geïncasseerde bedragen weer terug geboekt worden (storno) zal een bedrag in rekening worden gebracht voor de administratieve werkzaamheden.
 
Vooruitbetaling

Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt ontvangt u per e-mail een bevestiging met alle belangrijke informatie, zoals het totaalbedrag, rekeningnummer en opdrachtnummer. Nadat wij het geld van uw overschrijving hebben ontvangen zenden wij u de bestelde goederen zo spoedig mogelijk toe.

Houdt er rekening mee dat een overschrijving in de regel ca. 2-3 werkdagen duurt. Wij doen ons best uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken, zodat u ook zo snel mogelijk de bestelde artikelen in ontvangst kunt nemen. Daarvoor hebben wij echter wel uw hulp nodig. Let op de volgende punten, deze zijn noodzakelijk om uw opdracht correct te kunnen verwerken:

Vermeld uitsluitend het opdrachtnummer uit uw bevestiging op het overschrijvingsformulier! Vul deze code in het opmerkingenveld in. Wanneer u het overschrijvingsformulier met de hand invult doe dit dan in blokletters voor een betere leesbaarheid.

Geef altijd het exacte bedrag op! Wanneer u dit bedrag afrond kan uw betaling niet direct worden verwerkt en loopt de levering vertraging op.